En cirkel tid

March 7, 2015 § Leave a comment

Som en form for bøn sidder jeg ved mit bord og tegner cirkler i et væk. Jeg drejer rundt og rundt med passeren indtil jeg sidder med en Flower of life på papiret foran mig. – The flower of life er et urdiagram der er fundet flere steder langt tilbage i tiden og bla findes i Osiris templet i Egypten.

IMG_8286

IMG_8283

Mens jeg maler blad efter blad med akvarelpenslen sænker roen sig i min krop og mit sind og lige så stille bliver jeg fyldt med en følelse af sand væren. Med hvert blad jeg maler, lægger jeg et frø med håb.

Alle mine “sår” bliver langsomt helet hver gang en cirkel bliver sluttet. Det skaber en følelse af helhed og kontakt inderst inde. En forbindelse til noget der er større end mig.

 

Cirkler fra Gilleleje Havn:

IMG_8298

IMG_8304

IMG_8299

IMG_8295

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading En cirkel tid at Thinking out Loud.

meta

